Sunday, May 30, 2010

Siaran tergendala sebentar.....














Harap mahap....blog tak dpt aku nk update seminggu lebey sbb tuan tanah demam selama seminggu...hehhehe...ari-ari telan paracetamol cap klinik an-nisa...tp demam x kebah2 jugak since lps kenduri umah mak last weekend then masa cikyan outstation ke PD pong aku dmam jugak..huhuhu..sedey sbb dmam sensorg kt umah....tp sib baik masa cikyan balik on wednesday aku dh ok skit....ingat dh baik ler dmamnyer...tp lps selamat sempat siapkan order muffin utk apah laa..on friday (wesak day)..dmam ler balik...sampai masa pagi apah nk amik muffin pong aku x ler dpt nk antokan hanya wakilkan cikyan tlg anto....(mahap ler apah yer...harap puas hati dgn muffin2 tuh...) mmg ari jumaat tuh demam paling teruk utk thn 2010 nih...huhuhu....sib baek laaa my beloved hubby nih mmg xpert dlm bab jd misi nih....service mmg tip-top....Alhamdulillah sabtu tuh dh beransur pulih....so berikut akan aku update peristiwa2 yg terjadi sepanjang minggu lalu....layannnzz...hehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails