Thursday, May 6, 2010

My MC is due.....

28 April 2010 my last appoinment with Dr. Yong....heheheh....ari tuh aku ngan hubby kuar awal dari umah sbb hubby ader plan baekk untuk aku lps jumpa doc..
Macam biasa laaa....abg rahim akan jemput aku dpn lobi sambil bawak kerusi roda..sian gaks ngan dia ssb kena tolak aku ke sana ke mari....biasa private hospital nih dia x akan bg patient atau family utk wat keje2 mereka nih...hehehe so cikyan hanya ikut dari belakang ajer laa... Mula-mula kena g bilik x-ray....dah 3 kali aku nih asik dok x-ray kt tapak kaki aku nih...hehhe...dalam kul 12 baru dpt masuk jumpa doc..itu pong nurse beberapa kali say sorry sbb ader patient yg interrub doc sblm turn aku.....so aku pong dgn senyuman manisku...."its ok.."...hhehehe...Dr. Yong dgn gembira mengatakan bhw aku dh bleh guna kaki kanan utk bjln...."u rasa dh blh bekerja k? xper i sambung ur mc until this friday, so u can start ur work by monday 3/5/2010"...heheheh maka tersenyum lebarlaaa aku...hahahah...

Keluar jer dari bilik doc....trus cikyan ckp....come on ayg kita g cameron highlands...........hehehe..sonotnyer...tq b!
*tungguu...pose2 kami di CH...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails