Thursday, May 13, 2010

Aku dan hajat yang tergendala.....

12 Mei 2010.....aku teruskan semula perancangan yang tergendala sejak 2009, aku dh wat appoinment di LPPKN....9.00am jumpa dgn Dr. Ghaffar, aku redha jer laaa....dh malas nk pikir utk tukar doc pompuan....mungkin ini dh ditakdir utk rawat aku...huhuhuhu....

Rupanye....nurse (kak ros) ader kol tp kt tipon maxis lama tuh tinggal pesanan yg appt kami delay until 11.30am.....tp xper laaa....stakat tunggu kt sini..no hal laaa....sbb ruang menuggu yg selesa....then sampai masa doc panggey kami.....pajg lebar jugak explaination doc....didapati telur ku x mampu utk membesar semasa waktu subur......maka atas nasihat doc agar lakukan iui....Ya Allah aku redha atas ketentuanMu ini, tp aku dan suami x henti berdoa padaMu agar kurniakan lah zuriat sbg pengikat kasih kami.....

So...next month on day 1 menstrual just kol LPPKN for appoinment then follow by iui treatment after 2 weeks....

"Ya Allah permudahkanlah urusan kami ini......semoga hajat kami ini dimakbulkan sebagai hadiah ulangtahun kami yang ke 4 pd jun nnt....Aminn...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails