Sunday, May 16, 2010

Very busy day...

16 Mei 2010....bz bangat aku ari nih....sebelah pagi ader ader class choc cooking with ummie until 3pm.....then lps tuh apah n family nk singgah umah then dinner skali....

Disebabkan apah dh larang aku soh jgn masak sbb dia akan bwk lauk dari kg dia...so rileks laa aku skit....tp kawan lama kan..mcm x sedap ler pulok org nk dtg umah tp kita x wat aper2...so mlm smlm sempat gaks wat kuah mee kari.....then dah pesan ngan cikyan soh carikkan mee dan bahan-bahan utk mee kari...

So..penuh laaa meja umah aku dgn lauk asam pedas tetel, ayam masak kicap pedas, tempe masak asam (first time aku rasa reseipi nih), sayur (nih aku goreng laaa)...mee kari...buah2, air stoberi....huhuhu padat sungguh mejaku...

ps: sori laaa utk entry nih mmg aku lupa bgt utk snap gambo.....huhuhuh.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails