Monday, May 10, 2010

Happy Mother's Day

9 Mei 2010......Selamat hari ibu utk semua ibu, mak, umi, mama, mummy di seluruh bumi ini.....

Dulu masa sblm aku kawen aku terlalu menghargai hari ini tp slps aku kawen, x tau laaa mcm ader 1 perasaan lain bila tiba hari ini...Demi Allah sesungguhnyer tidak sekelumit pong cemburu dlm diri ini kpd seluruh ibu2 tp cuma perasaan hiba akan timbul...ntah laa klu ikut cikyan katanya aku terlalu emo....tp biasa laaa hanya naluri pompuan yg spt aku shj yg paham isi hati ini.....Ya Allah tabahkan hati ini....berilah kebahgiaan kpd rumahtangga kami....Kurniakanlah kami zuriat sbg pengikat kasih kami....Aminn..Yarabbil alamin...
So kami decide utk balik umah mak sbb on saturday, cikyan ada meeting whole day kt KL, after anto cikyan aku pong balik lepak umah mak....bucu ikut family alongnyer trip ke Frasers Hill...tp aku ngan mak malas nk join ler pulok....asik jln jerk...hehehee rehat kt umah....sbb dh terlalu muak utk mkn kek.....aku decide utk wat steambot khas utk mak sempena hari ibu.....sori laaa x sempat nk snap gambau....bucu pong sempat merasa....

Utk mak, selamat hari ibu...semoga mak sentiasa sihat dan dirahmati Allah selalu....


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails