Sunday, May 30, 2010

Muffin order by Apah

Aku gagahi jugak diri aku nih sbb bila cikyan dh balik..huhuhu...bsemangat ler skit...so mmg dh plan hari kamis nk wat muffin yg apah order sbb dia nk amik jumaat pagi...tp spoil btul dtg pulok bdk nih nk tumpang basuh kain sbb mesin basuh kt umah sewa dia rosak katanyer cikyan laa...tp yg aku dengo kt telinga aku bdk nih ckp mesin basuh tuh menyebabkan abis sumer baju dia berbulu bila dibasuh..ntah ler aner sat yg betul...so rabu ptg lps jerk cikyan smpi umah, bdk nih pong smpi umah..sib baik ler aku masakkan lauk asam pedas..mmmm aper lagi 3x btambah walaupon dh lewat mlm dia mkn...ntah ler x gemuk ler pulok bdk nih....tp aku yg dok mkn jaga nih lak yg naik...sabo jer laa...x psl2 aku pulok jd bibik kena basuh baju busuk bdk nih....huhuhu....sabo jer laa...mlm tuh dia blk umah dia amik lg stok baju busuknyer...huhuhu...sabo jer laaa sampai esoknyer aku dok membasuh wpon cikyan dh g keje...menurut cikyan bdk tuh ader kelas pagi tp bila aku kejut xder kelas arinih....aku mmg x paham ngan famili dia nih....x pernah ader yg betul selalu sgt wat surprise katak kt aku...letih mak nih oiii....so terpaksa postpone projek muffin...sambil membasuh, menyidai, kena ler pulok aku nih memasak dlm keadaan pening lalat aku nih....so no bekfast trus lunch....bgn2 dia trus mkn....tp bila cikyan blk utk lunch, cikyan tanya dh mkn lom? blum lg tgg cikyan katanya...oiii....ko dh mkn td laaa......mendidih dh darah kt kepala aku nih....huhuhu...sabo jer laa...at last lps cikyan blah dlm keterpaksaan dan ketegasan aku maka bdk nih pon blah blk umah sewa dia...ntah laa aku dulu g umah org jugak tp aku mmg jaga kelakuan aku wpon aku nih x brp baik...tp depa nih sabo je laa....huhuhu..aku rasa dh byk kali aku ckp sabo jer laa.....agaknyer itu psl aku dmam teruk ari jumaat kot...huhuhuhu

Hehehehe...asalnyer aku nk citer psl order apah utk kenduri kt kg mak dia di melaka tp sbb dh citer benda lain aku pendekkan psl apah....layan je laa gambo2 nih.....hehehhe



















No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails