Sunday, May 16, 2010

Ironman 2

14 Mei 2010....

For 2010, this is our first cinema @ GSC Alamanda....hehehhe...sejak dok Putrajaya mmg dh lama x berkecimpong dlm xtvt nih maklumlah kt sini x semeriah masa dok KD dulu...tiba2 jek lps balik keje cikyan trus offer aku nk tgk ironman....ingatkan main2 jek....tgk lps maghrib dia dh siap...hehehehe....aper lg aku pong dgn pantas laa...sampai GSC dh dkt kul 9...tgk ader show kul 10pm...aper lg sebat laaa...itu pong seat tinggal skit...dpt seat row ke4 dr bwh....x kesah janji dpt dok ujong...heheheh...sementara tgg kul 10pm...pusing2 Alamanda jp....terbang gak RM100++ sbb beli sport shoes murah ngan selipau jepun yg maha lembut (kaki aku nih dh x leh nk pakai selipau keras2)..hehehhe yg lama sumer dh aku campak dlm tong sampah..heheheh....nk g jog nih...terapi kaki masih kena teruskan....hahhaha

Huhuhuhh....mmg besh laaa Ironman2 nih....cayorkk laa Tony Stark...tp pelik gaks naper bucu ckp x besh...hehheeh...aku ok jerk..

1 comment:

  1. bucu tu aku ke..mase bile plak aku ckp tak best..uhuh..aku da tgk ke..??uhuu..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails