Wednesday, November 17, 2010

Rumahku yang sunyi...

Dah sebulan aku x update kt cni.....sori laaa....oktober adalah bulan untuk aku masih dlm keadaan trauma dan berehat....kerana dlm bulan oktober juga, kesihatan aku tidak berapa mengizinkan...selalu sangat demam....menurut along mungkin aku nih bentan...sbb lps operation ari tuh...aku mmg x pantang sgt...ye laa...aku nih aner ler tau sgt bab2 pantang...ingat dh x berapa sakit...so taram jer laa...sumer benda aku mkn...mandi lewat petang...pastu selamba badak jerk mandi air sejuk....aper laa x bentannyer...nk wat camner dh dok sorang2...hentam sajalaa....

Sekarang alhamdulillah...badan dh ok skit....cuma dh x mcm dulu laaa....x leh ler gagah sgt....sakit perut aku belah kiri nih masih terasa jugak....semoga Allah sentiasa kurniakan kesihatan yang baik utk aku.....Amin

p/s: byk sgt citer yg aku nk story kt cni..tp sabau ler yer...aku akan cuba update skit2 yerkk...hehehe lmbt cam kura2

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails