Saturday, August 8, 2009

aktiviti sepanjang julai...

Kesuntukan masa so aku xder dpt nk update slalu blog nih....sgl xtvt julai br nk update ogos....huhuhu...haru betul....jom kongsi aper yg aku wat sepanjang julai....

akhirnya aku dpt gak join kelas mendeco cupcakes ngan cookies dengan kak liana. sib baik kak liana pong dh pindah BBB so lg ler senang aku nk ke sana sendirian tanpa menyusohkan my hubby yg sentiasa bz tuh....

Kelas start kul 1pm hingga nk dkt kul 7pm br selesai....suatu pengalaman yang amat menyenangkan sbb aku dpt buat bende yg aku suka dan minat...byk idea-idea yg kak liana kongsikan bersama.....dpt jumpa kawan-kawan baru...tp satu pengalaman buat aku sbb aku adalah yg paling last siapkan buttercream roses sbb masalah kekidalan aku ini menyusahkan aku & juga kak liana nk mengajor nyer...hehehe terpaksa kak liana tukar skill ke left handed gak...tp at last jd jugak ler bunga rose nyer walaupon x secantek maner.

Meh ler nengok cuppies ngan cookies yang somel2 ini x sanggup sungguh aku nk makan....


p/s: aduiii...terserlah kegebusan aku ini....huhuhu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails