Monday, August 15, 2011

Jika aku turut berpeluang.....


Alhamdulillah....
hari ni dah hari ke 16 Ramadhan...sekejap sungguh masa berlalu...x lama lagi Aidilfitri akan menjengah...orang lain pasti tgh seronok beli baju2 raya utk anak masing2....tapi aku masih begini.....besar juga harapan aku agar ader sinar bahagia untuk Ramadhan ini seperti tahun lepas tapi hampa....rezeki untuk kami masih belum tiada...
Sunyi...sunyi...hanya itu sahaja yang terdetik di hati aku sekarang...
baru-baru aku dapat berita dari Forum RH ader 2 rakan TTC telah berjaya mengandung di bulan barakah ini. Alhamdulillah....aku tumpang gembira namun di hati kecil ini masih berharap agar peluang untuk aku pula akan tiba..
Hari ni baru dapat berita dari hubby, opismatenyer pula dh 2 bulan mengandung....alhamdullillah....seronoknyer...
Tahniah Ina....seronok Adam akan dapat adik baru....moga ader rezeki aku plak lepas ini....
Ya Allah...makbulkanlah doa kami Ya Allah

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails