Wednesday, September 22, 2010

Hanya yang melaluinya sahaja yg tahu....

Ya....itu laaa jawapan yg akan keluar dibenakku tiap kali pertanyaan ttg anak bila diajukan kpd aku....4 tahun satu tempoh yg lama buat aku utk menahan pedih bila hati ini terhiris...sesak nafas menahan sedu....hanya senyum sahaja yg mampu aku pamerkan untuk senangkan hati suamiku dan juga org2 disekelilingku...

Ya Allah berilah kekuatan utk diriku ini.....namun apabila aku terbaca petikan akhbar ini...kekuatan timbul semula....menitis juga airmata bila membacanya...cuma bezanya..Tuanku Azizah dari keluarga Diraja dan sudah tentunya masalah kewangan tidak timbul untuk membiayai kos rawatan walaupon berkali-kali dilakukan....tapi aku????

Ya Allah mudahkan lahhh urusan kami berdua....murahkan rezeki kami Ya Allah...

Arkib Utusan Malaysia : 27/04/2008

selami cerita Tuanku Azizah (Pengerusi TAFF)..
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2008&dt=0427&pub=Utusan_Malaysia&sec=Keluarga&pg=ke_01.htm

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails