Wednesday, April 7, 2010

Salam sumer....2010 merupakan tahun yang aku nanti2kan kerana pada tahun ini akan berlaku bermacam2 lagi dugaan, cubaan untuk aku...yang pasti pada tahun ini jugak aku akan buat 1 keputusan atas kerelaan aku sendirik demi utk aku dan hubby...xperlaa aku hanya berpegang kepada kata2....'utk mendptkan sesuatu itu kita kena korbankan sesuatu'....dan yang pastinya aku telah lunaskan hajatku itu. Maka segala buruk & baik aku harus tempuhinya namun aku percaya hubby akan sentiasa berada dibelakangku.....

Tahun ini juga keluargaku dan hubby akan masing2 terima menantu....fara akan nikah pada 26 feb 2010 dan angah iwan akan nikah pada 13 mac 2010...mmm...bulan2 yg bz sememangnyer telah pong bermula sejak jan lagi.....huhuhu almaklumlah d wedding planner kunon...hahahha..Alhamdullilah kedua2 majlis berjalan dgn lancar tp majlis angah iwan aku x dpt contribute sepenuhnyer kerana aku telah dikurniakan dgn mc selama 43 hari plus simen di kaki kanan....ahakkssss....sememangnya kita ini hambanya hanya mampu merancang tp Allah yg Maha Esa itulah akan menentukan segalanyer.....

So dgn kesempatan ini aku guna utk menulis lagi dlm blog yg agak lama dtinggalkan....kerana aku sememangnyer tiada pilihan lain selain drpd duduk...duduk....dan duduk shj...hahahah....simen dikaki membataskan pergerakanku even dirumah nih.....tu ler psl....klu x sure aku ari2 sopping....nih x kan nk sopping ngan 2 tongkat tompang tuh....hahhaha....


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails